Translate

onsdag 30 september 2015

Hej Hej....

Tänkte precis skriva måndag igen men insåg snabbt att det var redan onsdag.

Hösten gör sig påmind när där inte finns lika mycket att fotografera.
Man blir påmind om att de sköna ute kvällarna är borta.
Men absolut har vi helt underbara vackra höstdagar också men då kallar jobbet.

Helgjobben rullar på som aldrig förr.
Olika möten med människor varje helg.
I fredags blev det fest hemma hos en pigg och glad 68 årig dam och tillsammans med hennes nära o kära.
Vi blev överraskad av själva "Jägermannen" jag trodde absolut han var en strippare, men insåg snabbt att så var det inte. 
Fantastiskt roligt !!

Lördags körde jag ut på "landet" möttes av ett gäng Harleysnubbar i skinnvästar med deras logga på ryggen...tänkte "oh lord! "

Visade sig att det blev en lugnare och skönare kväll än kvällen innan.
Super härlig kväll med ett gäng "biker girls"

Jag har aldrig fått så mycket uppskattning, beröm och positivt feedback någonsin som jag har fått på mina partys.
Vilket tyder på att jag har hittat rätt och kommit på mitt.

Otroligt givande att få hjälpa, tipsa, vägleda eller bara ta emot beställningar av person som vet vad de vill ha.

Så många vill
Så många som inte vågar
Många vet inte hur
Vet inte var de ska börja
Vet inte hur de ska lägga fram det
Många känner inte sin partner
Många som inte pratar om det
Många som är nyfikna
Många som har tappat varandra på vägen
Vill helt enkelt hitta tillbaka...

Herre Gud va många kvinnor som bara vill skrika ut, de vill testa både det ena och andra.
Om bara deras män hade varit med och fått höra....

Många ser det som snusk
Jag ser det som kärlek och en livförsäkring för ditt välmående.
Det lättaste sättet att hålla ett långt och lyckligt äktenskap.

Jo godare kakan är, ju mera vill man ha 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar