Translate

måndag 7 mars 2016

18år...

and still going strong.

Man möter nya människor hela tiden i sitt liv.
Vissa bara passerar
Vissa stannar ett tag och andra lite längre.
Vissa trivs man med och andra så där.
Vissa ger energi och andra bara tar.
Vissa sprider massa glädje och andra inte.

För 18år sen trodde jag verkligen att ingen ville ha en 23 årig ensamstående mamma och trodde verkligen att det skulle bara vara jag och min dotter för all evighet. 

Men så kom dagen, den 7 mars 1998
Dagen då mannen i mitt liv dök upp
Dagen min dotter fick en "pappa" 
Dagen jag fann min bästa vän och soulmate
Dagen jag fann pappan till vår gemensamma dotter
Dagen när vi blev en familj.

Denna man blir jag bara mer kär i för vart år som går.
Han överraskar mig hela tiden med sin utveckling som mannen i mitt liv.
Han fyller mig med glädje 
Han ger mig frid
Han är min stöttepelare
Han är mitt allt.

Grattis till oss älskade Hanky
Låt oss fortsätta många många år till.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar