Translate

lördag 12 mars 2016

The colors of Denmark...

Familjen Wennslätt begav sig till grannlandet.

Igår kom vår Stockholmsdotter hem, solen sken på oss och huset fylldes av bus och skratt.
Efter en lång eftermiddag hemma med barn o make cyklade jag ner till stan och mötte upp min före detta arbetskamrat.
Ett par drinkar o en bit mat senare drog jag hem igen till mina kära.

I morse tog vi tåget till Helsingø tillsammans med min älskade bror och hans fina familj.

Röda pölser, ett par gröna och en gammeldansk på båten över så var vi redo.
Dimman låg på hela dagen och även kylan men det blev en helt fantastisk dag tillsammans ändå.

Jag älskar när dessa 4 kusiner är tillsammans, jag blir helt matt av ren kärlek.
Sju timmar senare var det superskönt att krypa ner i soffan under filten med min stora dotter och sova en stund.

Ikväll blir det mys och stora Mello.

Önskar alla en härlig kväll.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar