Translate

tisdag 20 september 2016

Stanna upp & känn...

Godmorgon tisdag 

Godmorgon till att min ena arbetskamrat som är tillbaka på jobb.
Säger även hej till min kropp som säger ~jag mår inte så bra...
Den säger ifrån nu efter 2 veckor själv på jobb.

Jag hade en toppenresa till Stockholm i lördags.
Vi gästade Uppsala Pride med våra leksaksväskor, otroligt roligt ! 
Vilka härliga människor vi mötte, allt från gay, bi, trans, hetero mm.
Inte ska vi glömma alla fantastiska Raggare som vi träffade på torget i Uppsala.

Alla härliga människor som säger ~vi är vem vi är & stolta!

Söndagen bjöd på hemmamys med mina två oxar. Hanna hade bakat & Hanky bjöd på specialkaffe.
Så skönt att få komma hem och pussa på dom, tänk så mycket man kan sakna dom.
Hemma är verkligen bäst, älskar mitt hem.

Igår kom även mitt stora hjärta hem från 2 veckor i Turkiet med chokladbruna ben.
Presenter & pussar blev det igår, även en heldag med storasyster för Hanni.
Bästa studiedagen.

Ha nu en fin vecka alla...

Nyfiken på bilder från Pride? Titta in på min Facebook sida "Vuxenparty Skåne"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar