Translate

söndag 25 september 2016

Brother Louie...

En helt fantastisk helg !

Fredagen började med att inviga den nyöppnade restaurangen i Swedbanks gamla lokal...gott & nytänkt.

Lördagen bjöd på en mysig fika hemma hos Fröken Aussie tillsammans med våra tjejer.
Jag lämnade kvar lillfisen över natten & begav mig iväg på Vuxenparty i södra Skåne. Hanky sysselsatte sig med go-cart & kickoff.
Vilken kväll, vilka underbara människor, vilken toppenkväll ! 
Jag är så glad, tacksam & supernöjd.

Idag blev det söndagsmiddag med mina två bonusbarn, deras respektive & lillfisen.
En supermysig & rolig dag.

Min bonusdotter & jag satt bredvid varandra & iakttog "svärsonen" & pappa när de njöt tillsammans av den härliga musiken som spelades.
Ren kärlek till dom båda.
Fantastiskt att se dom tillsammans.... lite som att se tillbaka på min egen far tillsammans med min älskade man.
Så lika...

Som sagt en helt underbar söndag tillsammans med nästan hela familjen, då Miccamellan befinner sig på jobbhelg på Viking Line  Stockholm-Åland.

Ha en fortsatt skön söndag
Nästa vecka blir galen....!!!



   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar