Translate

lördag 29 oktober 2016

Den maskerade mannen...

H A P P Y  H A L L O W E E N 
kära dagbok/blogg

Förlåt att jag inte hinner med dig alltid.
Men ibland blir det lite mycket...

Förra helgen spenderade jag på sjukhuset med Mickamellan.
Hon mådde inte så bra efter sin sista Turkietresa. 48 timmar efter...bäddade vi ner henne hemma hos mamma o pappa.

Lördagen böjd på party i grannbyn...

Veckan har rullat på bra med en sjukskriven dotter hemma och sena uppesittarkvällar med mycket prat.
Mysigt att ha henne hemma.

Igår fredag fixade jag och en annan klassmamma en liten fest till tjejerna i klassen...dock ville inte alla komma.

MEN vilken toppenkväll det blev !!
Kvällens höjdare var när alla barnen kom uppspringande och skrikande från källaren. Skräckslagna, skakande och nästan i tårar. Vi fyra föräldrar förstod ingenting...
Plötsligt stod den maskerade mannen i köket !!
.....det var ju bara "pappa Anders" som hade knacka på källardörren och skrämt dom små barnen i källarfönster med sin läskiga röst och mask. hahaha fantastiskt roligt !!

Ikväll blir det fest hos "grannarna" och de har bjudit in mig som överraskning.
Vi får se hur deras gäster reagera när jag dyker upp med min "lilla partyväska"...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar