Translate

söndag 16 oktober 2016

Kortfattat...

en helt vanlig vecka....

Veckan började stormigt på jobb, med personal som har behörighet & noll koll. Vad gör man i en sådan situation? 
Jo...tar över & visar var skåpet ska stå !

Avslutade måndagen med att hänga med min bonusdotter & hennes äppelkaka som kom på spontanbesök.  

Onsdagen bjöd på spontanmiddag mitt i veckan hos vänner. En gång i månaden bjuder ett av tre par in på spontanmiddag...temat har varit spagetti & köttfärssås. Nästa månad byter vi tema som är fortfarande lite hemligt...fantastiskt trevligt ! 

I torsdags blev det After Work på Pinchos i Helsingborg, ännu en toppenkväll med kollegor & VD.

Det knackades på min fredagsdörr med trötta händer & sa ~nu är det dax för Vuxenparty !...efter en tröttsam vecka.
Efter en 45 minuters vila & en lång dusch satt jag i bilen på väg...

Lördagen bjöd på sovmorgon sen begav jag mig iväg till Halmstadsbadet med Lill Fian & hennes kompis. 
Trötta & glada efter x antal timmar i vattnet begav vi oss hemåt.
En skön lördagskväll blev det med myskläder på & glada tjejer på övergången.

Idag söndag har det blivit en hel del Halloweenplanering tillsammans med en annan klassmamma & våra flickor.
Nu står söndagsmiddagen i ugnen & svärföräldrarna är på ingång.

Ha en fortsatt trevlig helg där är fortfarande ett par timmar kvar....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar