Translate

onsdag 7 oktober 2015

Den lilla lila...

Hej alla glada !

Vilken toppen dag det var igår.
Började med att Himmelriket släppte två nya kataloger och produkter.
Fick ett sms under dagen att jag hade ett paket att hämta ut.

Hade ingen aning om vad det var, så jag begav mig iväg på lunchen för att hämta ut det.

Öppnade mitt lilla paket i bilen och blev så glatt överraskad. 

Det stod:
"Hej Linda
Detta paket får du för att du är en riktig kononsäljare som tar mycket partyn och visar Himmelriket från din bästa sida.
Vi är väldigt tacksamma för att ha dig i vårt team och vill förgylla din dag med en liten gåva.
Vi hoppas den kommer till pass och att du får många roliga party framöver"

Jag blev så glad !
Sen körde jag till Malmö på kvällen och hade ett party för ett gäng tandläkarstudenter. 

Blev en riktig bra kväll...

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar