Translate

söndag 11 oktober 2015

En skön helg...

med vänner & familj.

I fredags blev det mys med min fina My.
En föredetta arbetskamrat som ser mig som systern hon aldrig fick...mitt hjärta smälter var gång hon säger det.
En vänskap så består av att vi vet var vi finns och vi ses när vi ses.

Lördagen var en skön dag, då jag låg länge i sängen med en bok, bara för jag kunde.
Sen blev det tårtbakning till kvällens värdinna som fyllde år.
En bra kväll i Staffanstorp men inte den bästa försäljningen.
Kom hem till en kärleksfull man, Lill~dottern med sovkompis och fluffbollen.

Idag söndag också en super skön dag.
Då Juicy Joy kom med sin mamma & pappa.
Det blev Hankys kanel/vanilj bullar, kaffe och cognac.
Alltid lika roligt att hänga med dessa härliga människor...tacksam att de finns i vårt liv.
Bokade in en road trip till Ullared med Miss Tassy.
Oh yes it's Sassy and Tassy date !

Ha en trevlig vecka alla.
Nästa helg blir det nya äventyr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar