Translate

söndag 9 oktober 2016

ON...

Kära Dagbok/Blogg

Förlåt...för att Du känner dig tom & bortglömd.
Veckorna flyger förbi med allt roligt & jobbigt som händer runt om.

För två veckor sen hade jag fullt upp med att förbereda inför mässan på Ekebo.
Det var värt varenda mil jag körde & varenda minut jag la.
Mässan var en succé ! 
Jag hade hjälp från min storadotter som gjorde ett toppen jobb med stor försäljning.
Vi ses absolut nästa år igen på mässan.

Trött & sleten efter helgen stod det en ny jobbvecka & väntade på mig.
Mycket som händer även på mitt vanliga jobb...
Så idag söndag är det hemmadag delux med morgonkläder på fortfarande även om klockan snart är fyra på eftermiddagen.

I fredags hade jag party hemma hos en tjej som bjöd på After Work tillsammans med sina 15 tjejkompisar.
Det blev en tidig kväll vilket innebar fredagsmys med mina oxar när jag kom hem.

Igår hoppade högtalarna som vanligt när vi bjöd våra goda vänner på middag.
Fantastisk musik som spelades långt ut på natten.
Alltid lika roligt att hänga med dessa människor.

Nu laddar vi batterierna inför kommande vecka & nytt party på fredag.

Ha en skön vecka alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar